субота, 12. новембар 2011.

Od Starog, Novo – Popravka Kožne Jakne


Većina ljudi ima svoj omiljeni komad garderobe koji je teško baciti čak i kad se previše upropasti i ne liči više na ono što ste zapravo kupili. Kad pospremate garderober, naiđete na ovako neki komad koji stoji u garderoberu pod izgovorom „poslužiće za baštenske radove“ ili neku sličnu svrhu, razmislite o tome da li ga možete popraviti i napraviti od starog novo pa ga sa ponosom nositi još neko vreme.

Ukoliko imate kožnu jaknu (od eko kože) koju obožavate ali se malo pohabala od neskidanja, evo jedne kreativne ideje kako da je popravite. Nije stvar u tome da se nema para za novu jaknu, ali ova mi je prosto omiljena pa me je strašno žao da je bacim. Dakle, jakna se pohabala na rubovima rukava i na okovratniku, pa sam rešila da te delove isečem i zamenim novom tkaninom.

Majstori šivenja mogli bi ovu jaknu da poprave na neki drugi način, no ja sam odabrala najjednostavniji. Iskoristila sam staru štrikanu kapu da od nje napravim okovratnik i grejače za ruke da od njih napravim delove rukava koji su se pohabali.



Ako odlučite da svoju staru jaknu popravite na ovaj način, potrebno je da kapu isečete tako da od nje dobijete pravougaonu formu. Deo kape gde ste napravili rez obavezno porubite kako se ne bi razresala. Zatim isecite okovratnik sa jakne i na mestu gde je on bio prišijte traku koju ste dobili od kape. Kada isečete oštećeni deo sa rukava, našijte na ono što je ostalo od rukava štrikane grejače za ruke.

Naravno, za ovakvu popravku svoje jakne možete koristiti druge materjale poput pamuka, teksasa, veštačkog krzna.. Razlog zbog koga sam ja koristila štrikane predmete jeste što su vrlo rastegljivi pa ih možete jednostavno prišiti na materijal koji nije rastegljiv, a pri tom ne morate tri puta meriti dimenzije.
Drugi je razlog što sam sasvim slučajno imala kapu i grejače jednakog dezena.

Ako odlučite da pravite od starog novo, nadam se da će vam ove kreativne ideje pomoći u realizaciji. Uz malo mašte i kreativnosti uspećete da sačuvate svoju omiljenu krpicu barem na još neko vreme. 

Нема коментара:

Постави коментар