уторак, 20. децембар 2011.

Kako Napraviti Svećnjak Od Limenke


Evo jedne kreativne ideje kako možete iskoristiti staru limenku i od nje napraviti dekorativni svećnjak. U zavisnosti od toga šta koristite za dekoraciju, svećnjak može biti tematski namenjen novogodišnjoj dekoraciji kao što je ovaj koji sam ja pravila ili može biti jednostavno prigodnan za upotrebu u bilo kom trenutku.

Da biste napravili svećnjak od limenke potrebno je da prvo popijete sadržaj, ako to već neko nije uradio J  Nakon pražnjenja limenke, treba da odsečete gornji deo limenke kako biste mogli da je oblikujete kasnije. Za sečenje gornjeg dela možete koristiti oštar nož, dok će vam kasnije biti potrebne male ali oštre makaze. Kada ste odstranili gornji deo limenke, lepo je isperite i ostavite da se osuši. Pažljivo secite jer se može desiti da vas materijal od koga je limnka napravljena malo poseče. 

Kad se limenka osuši isecite je tako da dobijete oblik prikazan na slici, tako da limenka, odnosno svećnjak koji pravite ima prednju I zadnju stranu.
Zatim običnim flomasterom iscrtajte konture oblika koji želite da dobijete na zadnjoj strani pa po tim konturama isecite zadnji deo limenke. Možete koristiti šilo, zumbalicu ili ekser da napravite sitne rupice koje će simbolizovati određeni motiv- pahulju, zvezdicu, srce ili šta god.



Prednju stranu limenke sam isekla zupčasto  kao i zadnju pa sam malim kleštima malo zavrnula zasečene delove ka spoljnoj strani.  Ako vam se ne dopadaju zupčasti krajevi, vi svoju limenku možete iseći tako da na krajevima ima oblik koji podseća na latice, polukrugove ili nešto slično.

Kad završite sa sečenjem limenku možete obojiti sa spoljne strane nekim sprejem ili markerom, ja sam svoju rešila da ukrasim dekorativnom trakicom tako što sam trakicu zalepila na donji deo limenke. Unutarnji deo limenke nije preporučljivo bojiti jer će ga sveća zagrejati pa se može desiti da vam isparavaju razni neki otrovi ili neprijatni mirisi iz boje.

Uživajte u pražnjenju limenki koje ćete reciklirati u dekorativni svećnjak J

Нема коментара:

Постави коментар